|
Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment geven aan een van onze medewerkers of teams? Dat waarderen we!
U kunt uw compliment of tip voor onze dienstverlening sturen naar info@salios.nl. Als u hierbij aangeeft voor welke medewerker of team uw compliment of tip bedoeld is, zorgen wij ervoor dat uw compliment bij de juiste persoon of afdeling terecht komt.
Ook kunt u uw positieve (of negatieve) ervaringen met Salios melden op de website van Zorgkaartnederland.nl.
Salios vindt het belangrijk dat u en uw naasten tevreden zijn. Ondanks de inzet van onze medewerkers of vrijwilligers kan het gebeuren dat dit niet het geval is. Als u niet tevreden bent, verzoeken wij u dit aan de orde te stellen. Klachten kunt u melden bij:
Voor klachten m.b.t. de Wzd en onvrijwillige zorg is Salios aangesloten bij de landelijke klachtencommissie Onvrijwillige Zorg (KCOZ).
Klachten kunnen niet door de klager rechtstreeks bij de KCOZ worden ingediend, maar dienen eerst te worden toegezonden aan de bestuurders van Salios.
Indien gewenst kunt u zich hierin laten bijstaan door de cliëntvertrouwenspersoon Wzd.
Onze klachtenfunctionarissen zijn: